Saturday, August 16, 2008

comittee Reunion

bg sape2 yang nak tawaR kan diri boleh lah letak kan nama anda k.... dah cukup comittee kita boleh bincang langkah seterusnyer kan... lagi cepat tubuh lagi cepat kita bincang pasal reunion....

aKu haRp ko oRg bg keRja sama

6 comments:

-BOTAK- said...

aku mmg nak sgt jd ajk...tp x terdaya aku sbb aku sbrg laut...sape2 pun aku setuju..xkan aku lg nak jd wakil kelas dat-A..nk gak merasa menerima arahan dari korng

eikorina-NaWaL sYaFiQ said...

huhu...botak tu anas ker?? erm...aku x reti laa jadi ajk...lgpun, mungkin x dapat nak join kot...tu tgh peak period utk audit...

tumpang2 nak promote blog aku...

http://eikorina.blogspot.com

Fid said...
This comment has been removed by the author.
Fid said...

yg nak jd ajk kena duk sekitar kl ker?

dat(2001-2004) said...

botak 2 mmg anas.... mmm kak fid xde makna nyer klu ajk kwsan kl je, bdk clas kite kan merata...so x kisah lah dr mana, asal kan boleh bg kerjasama.. 2 yang penting.....kak fid nak jd ajk x...
jom lah...kite bincang2kan nak bt kat mana reunion nie...jom lah kwn2

Fid said...

a'ahkan...barulah namanyer bekerjasama....sesaper leh jd ajk la ek...