Thursday, November 20, 2008

my friendz...

hai semua,

selamat kembali ke blog nie...
hem... kepada mmber2 yang aku dah bg greenlight u add ape2 di sini..buat lah ape2 y patut erk...accept lah... so nnt bolehlah ko org add ape2 information or ape news kat sne...ttg mmber2 y nak kawin ke ttg cerita mmebr2 atau ape2 news lah...
bg kwan2 lain y aku x add dier nyer email sory...maybe terlepas pandang kot..hihihi

ok pasal reunion kita, bg ajk y aku dah bg tugas inform lah aku ape y ko dah buat... so nnt aku boleh buat ape2 yang patut.... tini bahagian budget dah buat ke, laily n kak fid penginapan mcm mana dah ok blum... korang dah call ke blum.... dah tau price boleh bg tini sbb dier bahagian budget... hem.... nawal t-shirt how??? mahal ke murah..... berapa harga nyer
wei bgtau lah ape2 pun kan kita nak suruh dier org confirm yang nak join...so boleh kita tau berapa org..then boleh kita ajak dat b sekali...
wei ko org nie bt kerja x....
hihihihihi....

plz inform aku ape2 news k
aku memerlukan sgt,,,,
nak mntk suruh aku tlg ape2 bgtau lah k....
kita ka buat sama2

1 comment:

eikorina-NaWaL sYaFiQ said...

erm...tshirt leh dapat dlm RM36...siap dgn packing souvenir lagi...